Privacy & Algemene Voorwaarden

Wij nodigen u uit te printen deze Algemene Voorwaarden, of we kunnen deze e-mailen naar u op aanvraag. Gelieve het verzoek van de "Algemene Voorwaarden" van ons Customer Service Centre. UW statutaire rechten niet beïnvloed door onze ALGEMENE VOORWAARDEN.

Door de aankoop van NitroTek.nl u het aangaan van een juridisch bindend contract en de volgende voorwaarden zijn van toepassing:

Als de producten die wij aanbieden zijn van specialistische aard, zorg er dan voor dat u onze algemene voorwaarden voorafgaand aan het plaatsen van uw bestelling te lezen.

Algemene

Wij aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid (voor zover toegestaan door de wet) voor de juistheid van de informatie op de website of gerelateerde advertenties, die kan technische onnauwkeurigheden of typografische fouten bevatten met inbegrip van informatie verkregen van live ondersteuning exploitanten en via e-mail. Echter, is deze bepaling niet van invloed op uw wettelijke rechten en rechtsmiddelen.

Let op: alle specificaties en kleuren op onze producten zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving. Dit betekent niet dat wij sturen u iets anders wat u heeft besteld het gewoon betekent dat we nieuwe producten en versies van onze producten komen in de hele tijd zo bv. Misschien hebben we een model beschikbaar in slechts geel waar u bestellen en te ontvangen en vervolgens een paar weken later brengen we het model in een rode kleur

Alle items zijn afhankelijk van beschikbaarheid. Wij informeren u zo spoedig mogelijk als het product dat u heeft besteld is niet beschikbaar en we kunnen een alternatief bieden product van gelijke of hogere kwaliteit en waarde.


Bedrijfs Info

BTW nummer:  GB844 3496 08   ( Wij zijn geregistreerd in Engeland )

KVK nummer:  05070618   ( Engelse versie van het KVK nummer )  ( Bedrijfs nummer )


Creditcard Veiligheid

Nitrotek LTD en onze beveiligde payment service providers gebruiken de nieuwste technologie om uw credit card gegevens te beschermen en het niet vrij te geven aan een externe organisatie. Credit card gegevens uit onze online transacties worden niet opgeslagen door ons op elk punt en zijn versleuteld, gecontroleerd en vernietigd.

Weigering om te dienen

Wij behouden ons het recht om te weigeren een bestelling geplaatst, zonder het geven van een motivering te verstrekken. Plaatsen van een bestelling via onze website heeft geen contract tot de goederen worden verzonden vanuit ons pand. Wij behouden ons het recht voor om de verkoop te annuleren na het opladen en voorafgaand aan de goederen die ons pand, in welk geval een volledige terugbetaling van alle reeds in rekening gebracht zal worden gemaakt.

Fouten en correcties

Vanwege de grootte van onze site, is het mogelijk op momenten dat producten verkeerd worden vermeld die niet meer beschikbaar zijn, hebben een specificatie te veranderen, of niet meer beschikbaar op de vermelde prijs. Het is ook mogelijk voor een onjuiste prijs die moet worden ingevoerd tijdens het bestelproces. Wij behouden ons het recht om te weigeren om te dienen in deze gevallen.

Nitrotek LTD privacy te garanderen

We zullen niet verhuren of verkopen uw naam, adres, e-mail adres, credit card informatie of persoonlijke gegevens aan derden. Als u hebt gekocht uit onze winkel, hebben ingeschreven op een van onze nieuwsbrieven en trad een van onze wedstrijden, of adviseerde ons van uw e-mail adres kunnen we zo nu en u op de hoogte van nieuws en speciale mogelijkheden via e-mail.

14 Dagen Geld Terug Garantie

Al onze artikelen worden verkocht met een 14 dagen geld terug garantie

Heeft u 14 werkdagen (na de dag ontvangt u uw goederen) het contract voor uw bestelling bij ons annuleren. In dit geval zullen wij u alsnog een volledige terugbetaling maar je moet de gehele bestelling terug op uw kosten als u reeds ontvangen. Opgewaardeerd vervoer diensten door u gekozen wanneer u uw bestelling geplaatst heeft bijvoorbeeld door 9u in plaats van het gebruik van onze standaard eerstvolgende werkdag levering worden niet gerestitueerd.

Als u besluit om uw bestelling met Nitrotek LTD annuleren, moet u ons laten weten schriftelijk, onder vermelding van uw ordernummer en dit zal worden aanvaard in de vorm van een e-mail naar [email protected] of bel ons op 0702500522 ons of een schriftelijke brief naar:

Nitrotek LTD
4th Floor, Goyt Mill
Upper Hibbert Lane
Marple
Stockport
SK6 7HX

(Wij zijn een online bedrijf en en kunnen helaas geen klanten naar onze magazijn laten komen)

Alle goederen zullen worden geïnspecteerd op terugkeer. De goederen zijn uw verantwoordelijkheid totdat ze ons magazijn. Zorg ervoor dat u uw pakket terug te keren naar eventuele schade aan de items of dozen te voorkomen. Als u niet aan redelijke zorg van goederen voordat ze worden teruggestuurd naar ons, en dit resulteert in beschadiging of slijtage te nemen, zullen wij u voor de vermindering van de waarde. Het is uw wettelijke plicht om redelijke zorg van de goederen dan ook indien de goederen worden teruggegeven in een onredelijke conditie en vrij van fabricagefout actie om de kosten zullen worden genomen tegen een eventuele overtreding door de consument te herstellen redelijke zorg van de goederen te nemen.

Bewaar een kopie van dit bericht in geval van een geschil. Verzendkosten voor het terugzenden van het object om onszelf te worden Bourne door u lees de verzendkosten om goederen termijn rendement.

Alle terugbetalingen zijn verwerkt binnen 30 dagen - het is ons doel om uw geld teruggestort op je zo snel mogelijk te krijgen.

Geen compensatie of restitutie zal worden gemaakt voor, maar niet beperkt tot, teleurstelling, of tijd verloren.

 

6 maanden garantie

Uw goederen vallen onder een 6 maanden garantie. Dit betekent dat elke fabricagefout binnen dit tijdsbestek wordt gedekt en zal worden gerepareerd / vervangen of terugbetaald worden. Als aanspraak uit hoofde van een garantie die u wettelijk verplicht zijn aan het product of defecte bij ons terecht voor onderzoek terug te keren.

Vanwege de aard van de producten die we verkopen en de omgeving waarin ze geëxploiteerd, breuken vaak kan dus voorkomen algemene slijtage of schade veroorzaakt door verkeerd gebruik valt niet onder deze garantie dekt u uitsluitend tegen fabricagefouten. Als het product of onderdelen worden niet gedekt door de garantie van een offerte zal worden geleverd voor reparatie of vervanging en de kosten van het terugzenden van het product of de onderdelen naar u terug (zie reparatie service sectie voor details). Alle aanspraak op garantie beslissingen zijn definitief.

Alle terugbetalingen zijn verwerkt binnen 30 dagen - het is ons doel om uw geld teruggestort op je zo snel mogelijk te krijgen. Geen compensatie of restitutie zal worden gemaakt voor, maar niet beperkt tot, teleurstelling, of tijd verloren.

Een uitgebreide rendement periode kan worden aanvaard op bepaalde tijden van het jaar of in uitzonderlijke omstandigheden is dit echter naar eigen goeddunken en alleen indien vooraf overeengekomen tussen ons vóór aankoop in te schrijven.

Terugkerende goederen

Als u vermoedt dat een defect aan uw goederen die u dient altijd eerst door onze help-pagina's eerst. Als dit niet helpt, moet u onze technische hulplijn bel of mail ons voor ondersteuning zoals bijna alle problemen kunnen worden opgelost op deze manier en we zijn blij om te helpen.

Retouren worden alleen geaccepteerd met een rendement getal dat kan worden verkregen na het doornemen van de details van uw rendement met een lid van het personeel via de telefoon TEL: 0702500522 of per e-mail [email protected]. Het rendement vorm in het rendement sectie op de website moet volledig worden ingevuld en aan de buitenkant van uw perceel en na ontvangst van uw retournummer. U wordt verteld hoe u uw goederen te retourneren en welke dienst je moet gebruiken als je het bezit zijn van uw rendement nummer. Paketten die binnen komen zonder een retournummer en zonder een rendement vorm kan worden afgewezen.

Als het product of onderdelen worden niet gedekt door de garantie van een offerte zal worden geleverd voor reparatie of vervanging en de kosten van het terugzenden van het product of de onderdelen naar u terug. Alle aanspraak op garantie beslissingen zijn definitief. Product garantie dekt geen collateral damage. Vanwege de aard en het gebruik van dit product verkeerd gebruik, misbruik onjuiste laden en ontladen en alle andere oneigenlijk gebruik van dit product is niet onder de garantie.

Door onze grootte, positie en de koopkracht hebben we uitstekende relaties met de fabrikanten en als u zal garanties hebben op alle goederen die wij verkopen. Als een model heeft een fabricagefout dan zijn we onder ons en hebben dus geen reden om vooringenomenheid.

We kunnen een annulering en terugbetaling niet altijd op tijd voor verzending bevestigen. Als een annulering wordt aangevraagd vóór verzending, zullen we ons best doen om de bestelling te laten annuleren en terugbetalen voordat we deze verzenden, maar als de goederen worden verzonden voordat we hebben kunnen annuleren, worden er verzendkosten in rekening gebracht.

We accepteren geen kleine cosmetische markeringen die de bruikbaarheid van producten niet beïnvloeden als een fout. Kleine cosmetische markeringen worden niet vervangen.



Testen voor gebruik

Gelieve uw object VOOR GEBRUIK. U dient uit te voeren controles en tests voor het gebruik van bijvoorbeeld test alle radio-apparatuur, waaronder een reeks testen. Onze help-pagina's en je handleiding zal informatie bevatten over wat de te volgen procedures. Als u informatie over hoe u uw model te controleren vereist voor gebruik vraag ons niet verder om uw model te gebruiken totdat u duidelijk over de benodigde pre controles.

Deze modellen zijn geen speelgoed. Als je geen ervaring hebt met het model dat u hebt gekocht moet je wat onderzoek te doen bv Als u hebt gekocht een nitro model dan als het lezen van alle informatie op onze site en in de handleiding van het product je moet doen wat onderzoek over hoe te stemmen bv en stel uw motor en ook hoe om het te controleren vóór gebruik. Wij bieden advies en hulp aan nieuwkomers zoveel mogelijk, maar niet in staat zijn om het rendement voor objecten die zijn beschadigd door onjuist gebruik, van klanten die niet in staat zijn om hun modellen of van klanten die nog niet volledig hebben hun modellen voor gebruik gecontroleerd te passen accepteren.

Leeftijdsbeperking

Vergeet niet dat de op afstand bestuurbare modellen die wij verkopen zijn geen speelgoed, adviseren wij dat de minimumleeftijd voor al onze modellen is 14 jaar oud. Ook adviseren wij dat het toezicht worden gegeven aan kinderen boven deze leeftijd en onder 18. Het is de verantwoordelijkheid van de gebruiker om de veiligheid van personen en goederen te waarborgen om hen heen bij het leren om deze voertuigen te gebruiken.

Lithium Polymer batterijen (LiPo, Li-Poly)

Brand kan worden veroorzaakt door: 'overladen' (verkeerde lader of instelling, onbalans in de batterij, oplader vervuild door slechte voeding), het opladen van een beschadigde cel of verpakking en kortsluiting (inclusief crash schade).
Cellen of packs kunnen beschadigd worden door: te diep ontladen (hardlopen te plat en / of te heet, de uitvoering van een onbalans in de batterij), kortsluiting en crash schade.

Opladen richtlijnen:

1. Altijd lading op een oppervlak dat niet kan ontbranden gemakkelijk, beton, staal, enz. .. Weet niet opladen op een tapijt, papier of andere voorwerpen die gemakkelijk vlam kunnen vatten!

2. Nooit meer ontladen batterij. Wat betekent dit?

Het betekent dat wanneer u een stroomonderbreking bericht (wanneer u uw helikopter) te stoppen,! Onmiddellijk!

Het betekent ook Ontkoppel uw accu van de helikopter, zelfs als u het uitschakelen van de helikopter of de zender en je laat hem verbonden zal het nog kwijting echt langzaam. Heel langzaam voor een dag is best veel!

Als je dan ontladen en vervolgens opgeladen je weer kunnen ervaren puffen. Dit is waar de cellen zwellen. Als dit gebeurt kun je nooit meer gebruik maken van de batterij. Als u de batterij een opgeblazen accu verwachten dan een vuur!

 
3. Gebruik de juiste oplader.

4. Niet overladen uw batterij. Stel altijd een timer en laat je opladen van de batterij un bijgewoond. Als je niet weet wat de laadtijd van uw batterij geef ons een seintje of e-mails met ons voordat u probeert op te laden.

Lipo batterijen zijn duur en kan gevaarlijk zijn moeten dus met zorg worden behandeld, als u hulp nodig heeft met het opladen email me ons of geef ons een belletje.

Verzendkosten goederen te retourneren

De opstelling en de verzendkosten om goederen terug te keren naar ons is Bourne door u en zullen niet worden terugbetaald indien de goederen zijn getest en vrij bevonden van fabricagefout, tenzij de 14 dagen opzegtermijn van toepassing is (er dan op dat gedeelte van de voorwaarden voor details)

Als een model wordt teruggegeven aan ons buiten de opzegtermijn en is vrij van fabricagefout dan is uw rendement verzendkosten vergoeding niet zal worden terugbetaald dus het is belangrijk om de kosten zo laag te houden als je kunt.

U redelijkerwijs kunt ons vragen om de kosten van de terugkeer van uw goederen te betalen als een model wordt teruggestuurd naar ons en is getest om een fabricagefout heeft, omdat deze kosten is een directe gevolgschade van een defect product maar u moet uw verlies te verzachten.

Wat is verzachtende mijn verlies?

Dit betekent simpelweg dat u moet houden van de terugkeer kosten zo laag als redelijkerwijs mogelijk is. Een onredelijke verzendkosten door u betaalde bedrag om goederen terug te keren naar ons zal niet volledig terugbetaald worden alleen het bedrag dat redelijk was om te betalen zou worden teruggestort. bijv. versturen van een pakket op een speciale aflevering volgende werkdag dienst en het betalen van €15 zou niet worden terugbetaald wanneer een goedkopere en toch geschikte dienstverlener, zoals een 2e klasse TNT pakketdienst. In deze situatie is het niet redelijk voor u om ons te vragen om het volledige bedrag dat u betaalt als u gebruikt de duurdere dienstverlening restitutie. Een restitutie zal alleen worden verwerkt voor de redelijke service, beschikbaar als het bedrag dat teveel zou zijn van je eigen keuze om te betalen en zou niet worden gerestitueerd.

Je moet altijd een retournummer te krijgen van ons voordat u het rendement van uw goederen en op dit moment zal je gezegd worden welke dienst moet worden gebruikt om de goederen terug te keren naar ons, de overtollige prijs die u over dit betalen voor het gebruik een andere dienst, is je eigen keuze en zou op uw eigen kosten.

Reparatie Service

Als uw model een Fabrieksfout heeft dan zal deze voor uw gerepareerd worden en gratis opgestuurd worden. Als uw model geen fabrieksfout heeft zal uw €15 moeten betalen voor de service van onze technische afdeling en ook de bezorgingskosten terug.

Als u besluit dat u wilt het werk zelf uitvoert, dan hoeft uw alleen de bezorgingskosten te betalen

Levering

We verwerken bestellingen van maandag tot vrijdag (behalve feestdagen)

modellen worden opgestuurd en wij verwachten dat ze binnen 48 Uur bezorgt worden als dit niet het geval is geef het aub nog 1 dagen en dan stuur ons een mail of bel ons voor je track & trace nummer en waarom het nog niet bezorgt is.

als uw model kwijt is dan wachten we op een confirmatie van TNT en krijgt uw een nieuwe model opgestuurd of uw krijgt uw geld terug.


Model bestellingen

Als je een bestelling voor 14:00 hebt gedaan dan zal het nog de zelfde werkdag op de post gaan maar naar 14:00 heb je kans dat het de volgende dag op de post gaat.

 

Onderdelen bestellingen

Onderdelen bestelling duurt wat langer deze wordt binnen 48 uur door gegeven aan het magazijn en omdat het altijd druk is bij de onderdelen afdelingen adviseren wij uw om 3 tot 4 dagen op een bestelling van onderdelen te wachten maar als uw een bestelling van onderdelen doet met een model gaat die uiteraard wel de zelfde dag op de post en heeft uw die in 48 uur.

 

Courier

Wij gebruiken TNT voor al onze verzendingen en we zijn momenteel erg blij met TNT. Als jij je bestelling niet ontvangt zal je binnen 7 dagen dit bij ons moeten melden zodat wij de Courier hier van op de hoogte kunnen brengen. En als je de pakket ontvangt en hij is beschadigd of de inhoud is beschadigd zal je ons zsm moeten melden zodat wij dan een Claim kunnen beginnen bij de courier.

 

Onze Nitrotek Team

Meest van ons die hier werken hebben ervaring van alle modellen die wij verkopen en sommige van ons racen zulke modellen op nationale niveau dus het zal niet voorkomen dat jij een vraag hebt die niet beantwoord zal worden. je kan ons bellen op 0702500522 of mailen naar [email protected] je zal meestal binnen een paar uur een antwoord hebben.

 

Contact

Telefoon: 0702500522

e-mail: [email protected]

 

Klacht

Als je iets wilt melden of je bent niet blij met de service of met de persoon die je hebt gesproken stuur ons een mail naar [email protected] met je ontwerp als klacht en deze komt direct bij de manager terecht.

 

Het Bedrijf

Door onze grootte, positie en de koopkracht hebben we uitstekende relaties met de fabrikanten en wij kunnen uw verzekeren dat als uw model een fabrieksfout heeft dat deze voor uw gratis zonder veel problemen wordt opgelost en de reden hier voor is dat wij hier niet zelf voor betalen maar het doorgeven aan de fabriek die ons hier voor betaald.

 

To Top